23 mars 2013

Femlink!

Började skissa på en genderbend av Link, för sånt e kul, och varför inte liksom? Har gjorts tusen gånger redan av artister både många gånger bättre och sämre, men det är en grej som bara funkar helt enkelt. Kanske lite bidraget sug efter Svamppods snack om Femlink, och kanske lite från Annas tuffa action-Zelda som hon postade här om nyss.

Either way, började lite halv-slarvigt bara på kul sådär, men det vart liksom riktigt kul så jag började slänga på lite färger och skuggningar. Sen dök det även upp en bakgrund och lite pålagda effekter för att få en sån där "Lummig skog" känsla. Hoppsan! Färdig bild! Slarvig anatomi (även för min standard) som jag inte orkade ändra nu, och skittråkig pose, men jag gillade resultatet, och jag har inte postat nått på en halv evighet här så... yaay!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar